User Generated Content
De betrouwbaarheid van influencers is niet meer zoals deze voorheen was. Gelukkig is er een nieuwe manier om dit op te lossen; namelijk met User Generated Content (UGC). Ervaar hoe deze korte video’s waarin een product of dienst wordt gepromoot, kan bijdragen aan een hogere betrouwbaarheid, groter bereik, verhoogde naamsbekendheid en verbeterde conversie voor jouw merk. Met de verwachte groeiende populariteit van het platform TikTok, zal het succes van UGC alleen maar toenemen. Zie hoe jouw conversieratio binnen enkele dagen stijgt door het gebruik van deze short-form content als advertentie.

The process
01 | KENNISMAKING
De eerste kennismaking vindt meestal plaats via de e-mail. Uiteraard is een gesprek door middel van een online call altijd mogelijk. Bij een wederzijdse match zullen er meteen afspraken gemaakt worden omtrent de samenwerking.
02 | RICHTING GEVEN
Na de eerste kennismaking is er voor beide partijen ruimte om bepaalde vragen te stellen en bepaalde wensen door te geven. Er zullen specifieke vragen worden gesteld die van belang zijn voor de uiteindelijke content creatie.
03 | CREATIE
Mijn favoriete deel; jouw merk tot leven laten komen in de vorm van video-content! Ik ga aan de slag met het bedenken van een effectieve strategie en hierbij ondersteunend beeldmateriaal. Er wordt rekening gehouden met huidige trends, terwijl de UGC content zo authentiek mogelijk blijft.
04 | LEVERING
Yes, het eindproduct is afgeleverd en je kunt dit meteen inzetten op jouw socials. Mochten er nog opmerkingen zijn dan is er nog ruimte voor de nodige aanpassingen en de laatste finishing touches.